V.A. - Complete Fame Singles Vol 1 : 1964-1967 ( 2cd's )

€16.95

(inclusief BTW)
  • Label : Ace chd2 1391
  • Release Date : 2014
  • Info : 2 cd's ...
  • Genre : Soul ,Southern Soul
  • Tracks : 
  • Time : -
  • Stock : limited
  • Delivery Time: 1-3 days
  • Also Available In : -

 

 

Tracking List : 

Disc 1 :

  1. Steal Away - Jimmy Hughes
  2. Lollypops ,Lace And Lipstick - Jimmy Hughes
  3. Close To Me - Dan Penn
  4. Let Them Talk - Dann Penn
  5. Try Me - Jimmy Hughus
  6. Lovely Ladies - Jimmy Hughes
  7. I'm Getting Better - Jimmy  Hughes
  8. I Want Justice - Jimmy Hughes
  9. Hey ,Do you Wanna Mary - Spooner & The Spoons
  10. Wish You Didn't Have To Go - Spooner & The Spoons
  11. Almost Persuaded - June Conquest
  12. Party Talk - June Conquest
  13. Goodbye My Lover Goodbye - Jimmy Hughes
  14. It Was Nice - Jimmy Hughes
  15. (Take Me ) Just As I Am - Dan Penn
  16. Diamonds - Dan Penn
  17. You Really Know How To Hurt A guy ( You Really Know How To Make  Him Cry) - Jimmy Hughes
  18. The loving Physician - Jimmy Hughes
  19. Midnight Affair - Jimmy Hughes
  20. When It Comes To Dancing - Jimmy Hughes
  21. Keep On Talking - James Barnett
  22. Take A Good Look - James Barnett
  23. Gonna Make You Say Yeah - Terry Woodford
  24. Hit The Ground - Terry Woodford
  25. Neighbor ,Neighbor ( Version 2 ) - Jimmy Hughes
  26. It's A Good Thing - Jimmy Hughes

Disc 2 :

  1. It's His Town - Terry Woodford
  2. She Wants What She Can't Have - Terry Woodford
  3. Laugh It Off - The Villagers
  4. You're Gonna Lose That Girl - The Vilagers
  5. I Worship The Ground You Walk On - Jimmy Hughes
  6. A Shot Of Rhythm And Blues - Jimmy Hughes
  7. In The Same Old Way - Arthur Conley
  8. I Can't Stop ( No No No ) - Arthur Conley
  9. I Can't Get You out Of My Mind
  10. Slippin' Around With You - Art Freeman
  11. I'm Gonna Forget About You - Arthur Conley
  12. Take Me ( Just As I Am ) - Arthur Conley
  13. I Stayed Away Too Long - Clarence Carter
  14. Tell Daddy - Clarence Carter
  15. Why Not Tonight - Jimmy Hughes
  16. I'm A Man Of Action - Jimmy Hughes
  17. Everybody's Got To Cry Sometime - Art Freeman
  18. A Piece Of My Heart - Art Freeman
  19. Thread The Needle - Clarence Carter
  20. Don't Make My Baby Cry - Clarence Carter
  21. Don't Lose Your Good thing - Jimmy Hughes
  22. You Can't Believe Everything You Hear - Jimmy Hughes
  23. Hi Heel Sneakers - Jimmy Hughes
  24. Time Will bring You Back - Jimmy Hughes
  25. She Ain't Gonna Do Right - Clarence Carter
  26.  The Road Of Love - Clarence Carter

In winkelwagentje:

  • Model: cd
  • Verzendgewicht: 0.165kg
  • 1 aantal op voorraad
  • Gefabriceerd door: Ace Records


Artikel opgenomen in ons assortiment op donderdag 06 maart, 2014.

Uw ipadres is: 3.239.11.178
Copyright © 2024 VDP Records. Powered by Zen Cart − Designed by Bert De Ceuster